.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر آموزش و پرورش چالوس اعلام کرد ؛
کمبود نیروی انسانی در کارگروه پروژه مهر چالوس!
شمال نیوز : مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان چالوس با اشاره به اهمیت کارگروه توجیه و تبلیغ و اطلاع‌رسانی در پروژه مهر گفت: این کارگروه با کمبود امکانات و نیروی انسانی در چالوس روبه‌رو است.....

شمال نیوز : مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان چالوس با اشاره به اهمیت کارگروه توجیه و تبلیغ و اطلاع‌رسانی در پروژه مهر گفت: این کارگروه با کمبود امکانات و نیروی انسانی در چالوس روبه‌رو است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، سلیمان عبداللهی دوشنبه‌شب در نشست نشست اقماری مسؤولان روابط عمومی شهرستان و مناطق محور دو و سه (از شهرستان بابل تا رامسر) که در سالن کنفرانس خانه معلم چالوس برگزار شد، حرفه روابط‌ عمومی را به‌عنوان یکی از وظایف مدیریت کلان در آموزش و پرورش دانست و اظهار کرد: روابط‌ عمومی در یک زنجیره سازمانی حلقه ارتباطی با خدمات گیرندگان است و فعالیتش همواره باید به‌روز شود.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی یک هنر و یک علم متمرکز در پیدا کردن بهترین استراتژی‌ها و تاکتیک‌ها برای دستیابی به اهداف سازمان و ادارات است، تصریح کرد: روابط عمومی باید پیام‌های گوناگون و بازخوردهای مختلف را بر اساس شاخص‌های علمی طبقه‌بندی و تفسیر کند و رابط گروه‌ها، تشکل‌ها و زبان‌های مختلف شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش چالوس افزود: بر این اساس تعامل تفاهم‌آمیز با گروه‌های مختلف فرهنگیان و اولیای دانش‌آموزان به‌سوی رشد و توسعه پایدار اجتماعی بر اساس نقشه راه آموزش پرورش و همچون سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هدایت می‌شود.

وی به کارگروه‌های هفت‌گانه پروژه مهر اشاره کرد و گفت: سازماندهی، تعمیر و تجهیز، انتصابات، توجیه، تبلیغ و اطلاع‌رسانی، تأیید صلاحیت، نظارت و ارزیابی، فرهنگی و ورزشی از کارگروه‌های هفت‌گانه پروژه مهر است.

عبداللهی با بیان اینکه مهم‌ترین کارگروه در ارائه مستندات و بیان شرح اقدامات انجام شده در امر خطیر پروژه مهر  توسط زحمات و تلاش‌های مسؤولان کارگروه توجیه و تبلیغ و اطلاع‌رسانی است، تصریح کرد: کارگروه توجیه و تبلیغ و اطلاع‌رسانی با کمبود امکانات و نیروی انسانی روبه‌رو هستند ولی با این حال تمام تلاش خود را در ارتقای نهاد تعلیم و تربیت انجام می‌دهند.

وی به مهم‌ترین هدف در پروژه مهر اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی و زمینه‌های مناسب و کارایی لازم برای بازگشایی هرچه باشکوه‌تر مدارس، شناخت عینی مشکلات و تنگناهای موجود واحد آموزشی و سازماندهی و بهینه‌سازی نیروی انسانی است از اهداف پروژه مهر است.

مدیر اداره آموزش و پرورش چالوس با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش در اسفندماه سال گذشته، اظهار کرد: ساماندهی نیروی انسانی، فضا و تجهیزات برای استقرار پایه دهم و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در پایه نهم، از مهم‌ترین اولویت‌های آموزش و پرورش شهرستان در بحث پروژه مهر بشمار می‌آید.

وی با تأکید بر اینکه شهرستان چالوس دارای نیروهای توانمند، متعهد و دانش‌آموزان با استعداد است، یادآور شد: این شهرستان با داشتن چنین ویژگی‌هایی از ادارات مطرح استان مازندران بشمار می‌آید.

عبداللهی ادامه داد: اجرای دقیق مفاد دستورالعمل‌ها و رعایت قوانین و مقررات تعریف شده برای اداره مطلوب مدرسه و کلاس درس از الزامات مهم برای رسیدن به موفقیت و ارتقای بیش از پیش جایگاه آموزش و پرورش است.

وی در پایان گفت: استفاده بهینه از زمان باقیمانده تا اول مهر را با فراهم کردن تمهیدات و مقدمات لازم و آماده کردن فضا و امکانات مناسب برای استقبال از سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس ضروری است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساروی 29 تير 1395
برای ثبت نام فرزندم گرفتار شدم . اینجا که مرکز استان است اینطوریه وای به حال شهرستان های دیگه . از این پروژه بازی ها درنیارید . به فکر کار باشید و خدمت به مردم با تبلیغات و به به و چه چه کار درست نمیشه فقط نظارت نظارت نظارت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.579 seconds.